2010. április 21., szerda

DÍJAT KAPTAM! KÖSZÖNÖM:)))))))



Díjat kaptam DORKADESIGN-tól !!! Köszönöm még egyszer ezt a megtiszteltetést, el sem akartam hinni!
Szabályok a díjjal kapcsolatban:
1. Ha valaki átadja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Jelöltjeim: Kricsár, Noralkotás, Prying, Nina.
6. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
Név: Kissné Gőgös Eszter
Becenév: max. Eszti-de nem igazán kedvelem:)
Lakhely: Zalaegerszegtől 10 km-re, Pethőhenyén élek
Születési hely: Ajka
Magasság: 164 cm
Névnap: május 24.
Foglalkozás: tanító-fejlesztő
Testvérek: Hugicám van, Dorkának hívják:)
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol egy iciripicirit:)
Gyűjtemény: Zamioculcas, mert ez a növény kivételesen életben marad még nálam is:), egyébként nem vagyok gyűjtögető típus.
Kedvencek: család, és minden más szép és jó dolog, ami körülvesz:)
Cipőméret: 37
Iskola: Köszönöm megvan; csak nélkülem, mert GYES-en vagyok a kisfiunkkal:)
Zsebpénz: amióta nagy lettem, más néven felnőtt, nem rendelkezem ilyennel.
Álom: Túl kicsi itt a hely; sok van, nagyon sok:)
Háziállatok: egy eb, Julcsika névre hallgat- bár nem mindig:)-magyar puli és fekete színben pompázik; ha tiszta, akkor is:)
Egyéb: Örülök, hogy jön a nyár:)

3 megjegyzés: