2010. október 6., szerda

Borostyán kupakos és rizsszemecske





Ezek készültek a baba mellé....Lehet, hogy nem rakom őket egy csomóba, szerintem túl tömény. Na,..de majd lefotózom úgy is, és kérek Tőletek véleményt.
Egyébként a kupakos fonást szintén vagy fél éve próbálom, hát most jött össze. Egy kicsit lassan tanulok:-) A neten láttam ezt a mintát, mely nem tudom kitől származik.Ha vki tudja, szívesen fogadom az információt, és természetesen feltüntetem.
Mandalától megtudtam, hogy Iza Malczyk ötlete ez a kupak megoldás is. Köszönöm.
Mi a véleményetek ezekről az apróságokról?

10 megjegyzés:

  1. Nagyon gyönyörűek, imádom a borostyánt. Nagyon nagyon imádom. Szerintem ezt is Iza Malczyk találta ki, neki vannak ilyen medáljai.

    VálaszTörlés
  2. Nekem eszméletlenül tetszenek!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Fogalmam sincs, hogyan fűzted azt a kupakot, de valami nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  4. Csodás a kidolgozás és a borostyán is nagyon jól mutat benne. Nagyon ügyes és nagy gratulációmat küldöm.

    VálaszTörlés
  5. Hát, az a kupak fonásos biztos nem lehetett egyszerű darab, pláne ha olyan kicsi,ahogy én gondolom! Nagyon szépek! :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper, szuper, szuper!!! Imádom a borostyánt, annyira lágy, meleg színe van.
    Nagyon szép, igényesen elkészített munka.
    Gratulálok.

    VálaszTörlés
  7. Csak gratulálni tudok!!! Aprólékos, szépen kidolgozott, gyönyörűszép mindegyik!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon extra! Mint a mesebeli varázspalackok!

    VálaszTörlés
  9. Ez így gyönyörű ahogy van. Gratulálok.

    VálaszTörlés