2010. június 2., szerda

Lila swarovskik fürtben szett




Ahogy megláttam a kedvenc boltomban ezeket a kristályokat, egyből ezt a nyakláncot szerettem volna elkészíteni belőlük; nem az enyém ám az alapötlet, sajna. Készült hozzá egy minimalista fülbevaló is.
Az idő nem kedvez a fotózásnak, de a fényben csak úgy csillognak-villognak a kristályok. Nagyon egyszerű darab, de véleményem szerint a swarovskik így adják ki igazi szépségüket. Sodronyra fűztem a medál részt, és 0,6mm-es ezüstözött drótból hajlítottam a kristályok alapját. Mágneskapocsban záródik.
Készíteni fogok ennél jóval nagyobb fürttel rendelkező esküvői szettet, csak opálos swariból:-)
Őszinte véleményeket nem vetem meg:-)))

3 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy nagyon tájékozatlan vagyok, de swarovskit dróttal kombinálva még nem is láttam.:-) Viszont teljesen egyetértek veled, egyszerű és szép! Nekem a fülbevaló is nagyon tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűségében gyönyörű! Valódi elegáns darab mindkettő! :) ALíz

    VálaszTörlés
  3. Roppant különleges, finom kis darab került ki a kezeid közül.
    Visszafogott, elegáns. Gratula!

    VálaszTörlés