2010. november 20., szombat

Macskaszem szett




Kaptam Pepeh barátosnémtól gyönyörű citromsárga macskaszemeket, és direkt ehhez készítettem a délelőtt folyamán terveket.
Egyszerű formát szerettem volna mindenképp, de azért egy kis tekergetéssel bonyolítottam a dolgon.
Az alapját 1mm-es, lapított ezüstözött drót adja, melyet 04-essel tekertem be. A medált kígyónyakláncra fűztem, és szerintem olyan elegántos vele:-) A fülbevalónak az akasztóját 0,8-as drótból hajlítottam, melyre fűztem-hajlítás előtt persze-macskaszemeket, és-úgy vélem jól mutat így , mert mintha egyszerre lenne egy bedugós és egy lógós füli is a fülben.
A medál 8,7 cm magas, a fülbevaló pedig 7,7cm; vagyis megák:-) De úgy vélem kellett ez a hossz, mert így kecses, elegáns:-)
Hát most extra mód várom a véleményeiteket, mert-remélem nem veszitek nagyképűségnek-de beleszerelmesedtem ebbe a szettbe, és ha sikerül eladni, hát... fájni fog érte a szívem rendesen:-)

5 megjegyzés:

  1. Ez az ékszer egyszerűségében csodálatos! Finom színek és forma. Nagyon szép!!!!

    VálaszTörlés
  2. Elhiszem, hogy fájni fog a szíved, mert tényleg gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon elegáns, csodás , kecses ékszert csavargattál, nekem eszméletlenül tetszik, gratulálok hozzá!!! Ne fájjon a szíved ha eladod, hisz bármikor készíthetsz magadnak ugyan ilyet.Sőt nekem van olyanom, hogy azt mondom rá nem eladó.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett, de ezt már megszoktuk! ;-)
    ... szeritem is készítsd el magadnak ismét, mert hamar a tulajdonosára lel!

    VálaszTörlés
  5. Húú ez csodálatos! Hát még az előzőekből a hosszúkás! Hát még a hegyikristály palackba zárva!Hát még a ...!Nem győzném sorolni!Csodálatos alkotások jönnek ki a kezedből!Grat!!!:)))

    VálaszTörlés