2010. november 26., péntek

Zöld macskaszemes



Pepeh barátném kérésére készült ez a nyaklánc. Az alapelképzelésén túl szabad kezet kaptam. A Hegyikristály palackba zárva nevű nyaklánchoz hasonlót kért. Remélem tetszik neki:) Ez a palackos megoldás-azt hiszem nem mondok újat :)-Iza Malczyk nyomán készült, ahogy a hegyikristályos is.
A lánc részen is vannak gyöngyök, és egy általam hajlított kapocs, ami inkább díszítő funkcióval bír, mintsem kapocsként, mert olyan hosszú a lánc, hogy simán bele lehet bújni. Antikoltam és kézzel políroztam.
Várom őszinte véleményeteket, melyet előre is köszönök:-)

6 megjegyzés:

  1. Eszter ez csodaszép lett!!A barátnőd szívét is biztosan megdobogtatja majd:-))Az enyémet sikerült:-))

    VálaszTörlés
  2. Ez egy gyönyörűség!És milyen jól áll az antikolt ezüstnek ez a macskazöld!

    VálaszTörlés
  3. Eszter egyre jobb vagy, eddig is csodáltam és imádtam minden alkotásodat, fantasztikus dolgokat készítesz. Ez a macskaszemes ékszer is észbontóan jól néz ki. Így tovább!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Ez egyszerűen mesés! Nagyon jók lettek!

    VálaszTörlés
  5. Ez is nagyon gyönyörű. Sajnos még nem volt időm kipróbálni, de most kaptam egy megrendelést és ott lehetőség.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűűűű!!!
    ...tudod már, hogy milyen horgoltat szeretnél???
    :-)))

    VálaszTörlés