2010. december 6., hétfő

Antik szett




Képzeljétek mi történt velem. Ahogy az lenni szokott, én is sok ékszert nézegetek a neten. Láttam még régebben félköríves medált többeknél, és készítettem én is egyet a fülbevaló mellé. Ma fel akartam tenni a Meskára, de emlékeztem, hogy a Narellánál is láttam ilyen formájút, így -szerencsémre-még feltöltés előtt újra megnéztem az övét. Hát teljesen ledöbbentem, mert szinte tök ugyanolyan lett, mint az övé. Úgy látszik nagyon nagy hatással volt rám a medálja. Természetesen csak a fülbevalót fogom feltölteni, a nyakláncnak még nem tudom mi lesz a sorsa. Eléggé elszomorodtam, mert meggyőződésem volt, hogy egyénit alkottam -a félkörív formától eltekintve-; de sajna nem. Na, mindegy, azért megmutatom Nektek, remélem ettől függetlenül azért lesz véleményetek az ékszerekről, melyeket ismét előre is köszönök.
Ezeket már kénmájjal antikoltam:-))))) Sokkal jobb és szebb, mint tojással, mindenkinek csak ajánlani tudom. Gyors, és hatékony!

3 megjegyzés:

  1. Ez egészen egyszerűen lélegzetelállítóan káprázatos! Fantasztikus medált készítettél! Nem tudom, Narelláé milyen, de a Tied csúcsszuper lett!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez megint valami szuperszonikus lett :D
    Ilyen megoldást még nem láttam, nagyon egyedi!!!

    VálaszTörlés
  3. Csodás egyedi darabot készítettél ismét csak gratulálni tudok, hogy milyen ügyes vagy.

    VálaszTörlés